Tavoite:
Asiakkuuksien kehittäminen yritys- ja työnantajalähtöisesti:
- luodaan Ysaon ammatillisen koulutuksen ja oppisopimuksen yhteiset asiakkuudet
- kartoitetaan työelämän osaamis- ja koulutustarpeita ja muita työelämälähtöisiä yhteistyömuotoja ja hyödynnämme tietoja asiakaslähtöisten rakaisujen tuotteistamisessa arvokkaana ennakointitietona
Työpaikalla tapahtuva oppimisen ohjaus- ja toimintaprosessien kuvaus asiakaslähtöisesti:
- koulutuspalveluiden tuotteistaminen ammatillisen reformin mukaisesti
- opettajien-, ohjaus -sekä oppisopimuksen henkilöstön työpaikoille jalkautuminen
Kohderyhmä
Ylä-Savon ammattiopiston asiakasvastaavat, oppisopimus-, opetus- ja ohjaushenkilöstö
Valtakunnallisen hankkeen koordinaattori: Lapin ammattiopisto